Skip to content

Zwroty i reklamacje

1. Zwroty i reklamacje

Poniżej znajdziesz informacje dotyczące sposobów postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji. Zależy nam na jasności, co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.

Przykład:

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

a) Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury/potwierdzenia zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Mary Jane – Więcej niż CoffeeShop

81-854 Sopot

Aleja Niepodległości 677 C

W przypadku jakichkolwiek pytań pozostajemy do Twojej dyspozycji:

Mary Jane – Więcej niż CoffeeShop

Telefon: +48 690 790 956

Mail: sklep@maryjane.com.pl