1. Zwroty i reklamacje
Poniżej znajdziesz informacje dotyczące sposobów postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji. Zależy nam na jasności, co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.
Przykład:
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
a) Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury/potwierdzenia zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Mary Jane – Więcej niż CoffeeShop
81-854 Sopot
Aleja Niepodległości 677 C
W przypadku jakichkolwiek pytań pozostajemy do Twojej dyspozycji:
Mary Jane – Więcej niż CoffeeShop
Telefon: +48 690 790 956
Mail: sklep@maryjane.com.pl